අසල්වැසි ඉන්දියාවෙන් අමුතු පන්නයේ විදුලියෙන් දුවන බස් රථයක්

EKA, විද්‍යුත් වාහන නිෂ්පාදන සහ තාක්‍ෂණ සමාගමක් සහ Pinnacle Industries හි අනුබද්ධිත සමාගමක්, නව තාක්ෂණික බස් රථය වන EKA E9 හදුන්වා දියත් කර තිබෙනවා. , EKA E09  බස් රථය එරට පළමු බැටරි-විද්‍යුත් බස් රථයයි. එහි මොනොකොක් මල නොබැඳෙන වානේ චැසිය සහ සම්පූර්ණ සංයුක්ත ව්‍යුහය හේතුවෙන් නව විධිමත් වාහන සැලසුමක්, උපරිම බලය සහ පරාසයකින් සමන්විත වෙනවා. දැනට පවතින අභ්‍යන්තර දහන එන්ජින් බලයෙන් ක්‍රියාත්මක වන බස් රථවලට වඩා සම්පූර්ණ හිමිකාරිත්වයේ පිරිවැය (TCO) සමඟින්, EKA E9 සියලු පාර්ශවකරුවන්ට තිරසාරභාවය සහ ලාභදායිත්වය ලබා දීමට හැකි බව බස් රථ හිමිකාරීන් පෙන්වා දෙනවා.

මහාරාෂ්ට්‍ර ප්‍රාන්ත රජයේ සංචාරක, පරිසර සහ ප්‍රොටෝකෝලය පිළිබඳ අමාත්‍ය ආදිත්‍ය තැකරේ සහ EKA සහ Pinnacle Industries හි සභාපති සුදීර් මෙහෙතා විසින් පූනේ විකල්ප ඉන්ධන සමුළුවේදී (AFC)  බස් රථය විවෘත කර තිබෙනවා.

E9 දියත් කිරීමත් සමඟම, EKA ලොව පුරා නගරවල තිරසාර සහ කාර්යක්ෂම පොදු ප්‍රවාහනය සඳහා ශක්තිමත් වේදිකාවක් සැපයීමට සහ පාරිභෝගිකයින් සඳහා විශ්වාසදායක සහ ලාභදායී මෙහෙයුම් ලබා දීමට කැපවී සිටීන බව ඔවුන් පවසනවා.  EKA හි E9 විදුලි බසය, ඉන්දියාවේ නිෂ්පාදිත අද්විතීය ලෙස නිර්මාණය කරන ලද, ප්‍රශස්ත, දේශීය නිෂ්පාදනයක්. එසේ සදහන් කරන්නේ බසයේ බාහිර පෙනුම නිර්මාණය සහ ආරක්ෂාව, ලාභදායිත්වය, කාර්යක්ෂමතාව, විශ්වසනීයත්වය සහ කාර්ය සාධනය පිළිබඳ අවධානය යොමු කරමින් .

EKA E9 බසය වායු සමීකරණය කර ඇත. බසය  2500 mm පළලයි. බස් රථය මගීන්ට ඉදගැනීමට ආසන 31 ඇති අතර සිටගෙන ගමන් කිරීම සඳහා ප්‍රමාණවත් ඉඩක් ඇති ලෙස සකසා ඇත. ඇතුල්වීමේ / පිටවීමේ පියවර ergonomically නිර්මාණය කර ඇත. වැඩිහිටියන්ට, ළමයින්ට, කාන්තාවන්ට සහ විශේෂ හැකියාව ඇති මගීන්ට අතිශයින් සුවපහසු ලෙස ප්‍රවේශ විය හැකිය. රියදුරු නියමු කුටියේ වැඩිදියුණු කරන ලද ergonomics, ස්වයංක්‍රීය ධාවක විශේෂාංග ද මෙම බසයට ඇතුළත් කර ඇත.

EKA E9 බලගන්වන්නේ 200 KW ක උපරිම බලයක් සහ 2500 NM ව්‍යවර්ථයක් ජනනය කරන විදුලි මෝටරයකින්. එමෙන්ම වේගවත් ත්වරණයක්, වැඩි අශ්වබලයක්, වැඩි කම්පන බලයක්, කර්මාන්තයේ ප්‍රමුඛ විශ්වසනීයත්වයක් සහ ඕනෑම භූමි ප්‍රදේශයකට මුහුණ දිය හැකි 17% ශ්‍රේණිගත කිරීමක් සහ පුනර්ජනනීයත්වයක් ලබා දෙයි. EKA E9 වාහනයේ විශේෂාංග සඳහා ඒකාබද්ධ උපාය මාර්ගයක් සමඟ ගෘහස්ථව නිර්මාණය කර ඇති වාහන පාලන ඒකක මෘදුකාංගයකින් ද සමන්විත වේ.

කැමරා 4ක්, හදිසි නැවතුම් බොත්තම, ගිනි නිවන උපකරණ, ස්වයංක්‍රීය රියදුරු ආධාරක පද්ධතිය ක් ද මෙයට ඇතුළත් වෙනවා. අඩුම ගුරුත්වාකර්ෂණ මධ්‍යස්ථානයක් සමඟින් නිර්මාණය කර ඇති EKA E9 අධික වේගයෙන් සහ හැරීම්වලදී ස්ථායීතාවය සහතික කරන අතර ජනාකීර්ණ සහ තදබදය සහිත නගර තදබදය තුළ ධාවනය කිරීමට පහසුය.

කොහොම වුනත් මේ බස් රථය ඉන්දියාවේ පවතින අධික තදබදයට හොදම විසදුමක් විදිහට දකින්න පුලුවන්.

newsmania.lk

 

මෙන්න බලන්න තවත් පුවත්